11 Temmuz 2015 Cumartesi

İyi geceler herkese :)

Bloğa bir bakayım dedim ve kendimi yazı yazarken buldum.Biraz halsizim,hastayım,uykuluyum ve her ne kadar çok yemek yediysem de sürekli acıkma hissi beni sinirlendiriyor :) Her zamanki gibi boş bir gün daha geçirdim ee artık monoton oldu hayatım canım :P Sabah kalk 07.30'da Birkan'ı işe gönder ardından hemen uykum kaçsın sonrasında pc'yi aç.Aaah bilemiyorum canım sıkkın işte :(


İftardan sonra Birkan maça gitti gidiş o gidiş.Işığı kapattım ve pc ışığı eşliğine film,müzik,sigara vs vs.. kendi başıma takılıyorum.Bloğunu takip ettiğim (http://kahragunluk.blogspot.com.tr/) bir arkadaşın yazısına denk geldim.o da benim gibi tatil yapmak istiyormuş ama nerdee bizde o şans bebeğim.Biz anca bulaşık,yemek,çamaşır,çalışmak derken evlerin içinde yaşlanıp gidecez bu dünyadan.

Bu saatte bile sevgilisinin eşinin elinden tutup bilmem taa nerelerde yürüyen gezen çiftler var.Allah'ım neden Birkan da öyle biri değil diyerek içimden geçiriyorum.Bana kalsa ben eve sadece uyumaya gelirim.Adam evlendikten sonra evden çıkmamaya yemin etmiş sanki.Yarın öbür gün çocuk var hava soğuk gibi bahaneler uydurup yine evde pinekliycez bundan adım gibi eminim :))

Tamam benim 'hatım' gezme yoksunu ama çok seviyom şebeği :) Eee ne de olsa 'hatım'ın küçük 'pıtığı'yım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder