22 Haziran 2015 Pazartesi

Kavanozda Patlıcan ve Domates Saklama

      Ramazan geldi diye bizimki kendi kendine pazar alışverişine çıkmış.Bi dünya domates ve patlıcan almış :) Bende o canııım patlıcan ve domateslere yazık olmasın diyerek dün gece iftardan sonra domatesleri bir güzel yıkayıp rendeledim.

      Domates rengini değiştirene kadar kaynattım :D Kavanozları da kaynar suyun içine atıp ısıttım kepçe ile kavanozlara domatesleri koyup birazda tuz tuz ekleyip kavanozun kapağını sıkıca kapattım.İnşallah tutar :) :)

      Daha sonrada patlıcanları yıkayıp uzun doğradım ve tuzlu suyun içine attım.Yarım saat bekleyip yıkadım ve patlıcanların suyunu sıkıp tavada kızarttım.
      Aynı şekilde kavanozları kaynar suya attım ve patlıcanları tek tek kavanoza yerleştirdim :) Ki inşallah patlıcanlarım da tutmuştur :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder