26 Haziran 2015 Cuma

Günaydın canlarım :D

     Ramazan ayının gelmesiyle bir telaş başladı ki sormayın :D yemek mi yapsam iftar davetlerine mi gitsem bilemedik.Dün iftar için ortanca görümceme (aslında hiç sevmem görümce lafını) iftara davetliydik ve Korkmaz sülalesi olarak iki araba çıktık yollara :D çok da keyifliydi..
     Ee bi de ramazanın ev kısmı da var benim için :D ben daha iftar daveti veremedim fakat en kısa zamanda iftar davetlerimi yapmayı planlıyorum.Dün ALLah'tan hızır gibi yetişti yeni elektrikli süpürgem artık ev temizliği saatlerim de geldi ama bugün vaktim olursa size Pamuk Prenses pastası veya Tiramisu yapmayı planlıyorum :D tabi ki de önce yengeme gidip biraz süt almam gerekiyor..
     Akşamüstü görüşmek üzere diyip size iyi günler diliyorum.. :))
     

2 yorum:

  1. Prenses tatlısının tarifini beklıyorum o zaman!
    Dayanışma etkinliğinden geldim, bize de beklerim sevgiler^^

    YanıtlaSil
  2. Tarif tam tutmadı ama tekrar yapmayı planlanlıyorum :D yaptığım zaman paylaşırım hemen :))

    YanıtlaSil