17 Haziran 2015 Çarşamba

MERHABA

Merhaba arkadaşlar :)

İlk kez blok açtığım için nelerden bahsedebilirim bilmiyorum.ilk olarak kendimi tanıtarak başlamam lazım :D

   Adım Semra KORKMAZ.22 yaşındayım ve neredeyse 1 yıllık evliyim hala çiçeğim burnumda yani :D daha düğünümüz yapılmadı ama şimdiden o kadar insanın karşısına nasıl çıkarım diye acayip bir korku var içimde :D evet evet utangacım :))) 
   Tanıdığım tanımadığım bir sürü insan :( Aman ALLAH'ımmm.. :DD
Tanımadığım insanlardan değilde tanıdığım insanların karşısında utanıyorum. Ki zaten düğün tarihi hala belli değil :D
   Neyse asıl konumuza gelelim biz :D bütün gün evdeyim arada bir geziyorum.şimdi siz demişsinizdir hiç mi sıkılmıyosun diye ahh ahh bir de bana sorun :D genelde zamanımı film-yabancı dizi izleyerek,sık sık yemek yiyerek veya el işleri yaparak geçiriyorum zaten bütün kış boyunca evde parmaksız eldiven örmeyi öğrendim :D yazları da işte öyle böyle geçiyor :) 
   2010 Düzce Kız Meslek Lisesi Çocuk Gelişimi Bölümünden mezun oldum ama ne hikmetse üniversitede Mimari Dekoratif Sanatlar bölümünü okudum.Evet lise ve staj bittikten sonra çocuk sesini istemiyor kafa :D kendi çocuğum yok ama Melek'in kızı Hiranur'u seviyorum işte :D çok tatlı bi kız olcak.Anası kılıklı diyorum Hiranur'a :D
He unutmadan birde pinterest ve google+ adreslerim var bakarsanız sevinirim :D
https://tr.pinterest.com/birsemaK/
https://plus.google.com/u/0/100368714706152898573/posts

Şimdilik bu kadar yeter sanırım başka zaman görüşürüz kendinize iyi bakın :D:D



2 yorum:

  1. hoşgeldiiiinnnn :)) eğer tanıdık bildik kimse takip etmiyorsa aileden falan içini dök, dök gitsin hiç kısıtlama kendini okuruz biz severiz de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım .dYok ya kim okucak tanıdık kimseye demedim bşey :D çok tesekkür ederim:))

      Sil